środa, 27 sierpnia 2014

Mówi MajinFox #4: cztery lata

Jak tak dalej pójdzie, będę musiał dzieciaka do zerówki prowadzać...

Ponieważ miałem dobry dziś dzień to i sam sobie zrobię podsumowanie czytelnicze, które wprowadzi trochę równowagi w moim życiu.

Takiego lenia już dawno w lustrze nie widziałem - zdarza mi się często widzieć buntowników "z zasadami", ale ostatni rok to bumelanctwo pełną gębą. Zaczęło się od Szkoły Oficerskiej, która tak mnie rozregulowała, że nie potrafiłem już wejść w ten tryb pochłaniania książek. Po drodze pozmieniały mi się obowiązki w życiu - z pracy typu "siedźmy i klepmy biedę" (obciążenia psychicznego i fizycznego brak) zmieniłem na "do mordu!" (gdzie odpoczynek po bitwie to rzecz święta). Ma to swoje uroki ("piniondze"), ale czasu na czytanie mniej.

Ale, co tu było czytać? Nowy roczek zacząłem od "Danse Macabre", "Historii", "Myst 2", "Koszmary i fantazje". Następnie na szybko przeczytane krótkie historyjki lub poezja. Trafiło się za to kilka dobrych książek, jak na przykład... hmm, może "Towarzyszka Panienka" i "Żona enkawudzisty"? Mógłbym dorzucić też "Solo". Ilościowo bieda, ale jakościowo rok też nie był urodzajny.

Całe szczęście, że nowy, piąty już rok, zacząłem z grubej rury. Za kilka dni spłodzę recenzję "Gry o tron", arcydzieła, które zdetronizowało serię "Troja" w kategorii fantasy. O tym następnym razem.


I moja lista najpopularniejszych recenzji:

06. Augusto Roa Bastos - Ja, Najwyższy (pozdrawiam wszystkich, którzy szukali w googlach tej książki)

Do zobaczenia za rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...