sobota, 27 sierpnia 2011

Mówi MajinFox: Rok pierwszy


Osoby, które mnie znają, wiedzą, że jeśli chodzi o moją twórczość, to można po czasie określić ją mianem "słomianego zapału".

Z tego powodu stwierdziłem, że nie będę zamieszczał żadnych przywitań i deklaracji w pierwszym poście na blogu. Miałem to zrobić w pierwszą rocznicę, bo nie ufałem swojej wytrwałości.

Rok temu zamieściłem recenzję "Małego Księcia", a dziś dziękuję wszystkim spektatorom (tym wiernym, ale i też przypadkowym), osobom komentującym i pomagającym (Wasze sugerowane gnioty powodują, że blog funkcjonuje!).

Tym razem również nie będę się deklarować. Mogę mieć jedynie nadzieję, że za rok będę mógł coś skrobnąć, nie wstydząc się swojego zaniedbania

MajinFox

P.S. A oto najczęściej czytane recenzje w pierwszym roku działalności (co niestety nie za wiele wspólnego ma z terminem "moje najlepsze recenzje"):

10. Antoine de Saint-Exupery - Mały Książę
09. Joseph Heller - Paragraf 23
08. Ian Fleming - Tylko dla twoich oczu
07. Julio Cortázar - Gra w klasy
06. Stephen King - Mroczna Wieża III: Ziemie jałowe
05. Stephen King - Mroczna Wieża IV: Czarnoksiężnik i kryształ
04. Joseph Heller - Paragraf 22
03. Raymond Chandler - Głęboki sen
02. Hans Helmut Kirst - Bohater w wieży
01. Agnieszka Graff - Świat bez kobiet. Płeć w polskim życiu publicznym


Autorom tych książek dziękuję szczególnie!

2 komentarze:

  1. Witam,
    Fajnie, że masz takie zacięcie do pisania i aż przez ponad rok prowadzisz już te rozważania na temat literatury( tej tzw. pięknej jak i tej "niskich lotów"). Niektóre recenzje naprawdę rozbawiły mnie do łez poprzez użyty w nich język ;D. 3maj się;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za komentarz. Wszystkie pochlebne opinie sprawiają, że blog żyje;]
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...